DDG

ساخت وبلاگ

مش چیست؟

مش یا همان mesh همان‌طور که از نامش مشخص است، حالتی توری دارد و چاپ آن بر روی هر سطحی موجب می‌شود که درصدی از میزان دید آن پوشانده شود. ساختار توری شکل مش باعث می‌شود تا پشت سطح نامعلوم بماند البته از میان چاپِ مِش نور عبور می‌کند و بسته به میزان نور تصویر پشت سطح دید متغیری دارد. از چاپِ روی مِش بر روی شیشه‌ها بیشتر استفاده می‌کنند و این کار باعث می‌شود تا شیشه حالتی شبیه شیشه‌های رفلکس پیدا کند.

DDG...
ما را در سایت DDG دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dxesk dxesk بازدید : 102 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 11:54

زمانی که می خواهید به مسافرت بروید با توجه به هدفی که از سفرتان دارید ممکن است نوع کیفی که انتخاب می کنید فرق کند . برای مثال اگر قصد مسافرت تفریحی و چند روزه دارید بهتر است از چمدان استفاده کنید و یا اگر قصد مسافرت یک روزه داشته باشید یه ساک مسافرتی کوچک نیز پاسخگو است. در ادامه اطلاعاتی را در رابطه با انواع کیف های کاربردی به حضورتان ارائه می کنیم .  

DDG...
ما را در سایت DDG دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dxesk dxesk بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 11:52

اغلب سالمندان با رفتن به خانه سالمندان مخالف هستند و لذا ترجیح می‌دهند در فضای امن و آرام منزل خود حضور داشته باشند. در نتیجه بهترین کار استخدام پرستار سالمند در منزل از یک مرکز معتبر نظیر مرکز پرستاری خورشید است که با این کار هم فرد سالمند از خدمات پرستاری بهره می‌گیرد و هم نقش خود را در خانه و خانواده حفظ می‌کند. اما چه زمانی سالمندان نیاز به پرستار دارند؟ کهولت سن موجب ضعف عمومی بدن می‌گردد و در نتیجه فرد به مرور برای نگه‌داری و مراقبت از خود به قدری ناتوان می‌شود که نیاز به فردی دیگر برای رسیدگی به اموراتش دارد. در دنیای پر مشغله امروز کمتر فرزندانی زمان کافی برای این کار دارند. در این حالت دو راه وجود دارد:

DDG...
ما را در سایت DDG دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dxesk dxesk بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 11:50

توصیه های مهم و کاربردی پیشگیری از کرونا به افراد با مشاغل مختلف

ویروس کرونا که به آن بیماری کرونا 2019 (COVID-19) می گویند، اولین بار در ووهان چین شناسایی شد و سپس به کشورهای دیگری از جمله ایران منتقل شد . این ویروس که از طریق تماس مستقیم با قطره های تنفسی فرد آلوده (ازطریق سرفه و عطسه) و تماس با سطوح آلوده به ویروس منتقل می شود ، شیوع گسترده ای یافته است به طوری که برخی از مشاغل را تحت تاثیر خود قرار داده است . تمام کادر درمان بیمارستان ها ، آرایشگرها، بانکداران، کارگران ساختمانی و نگهبان های اماکن شلوغ، فروشندگان، رانندگان تاکسی ، کارمندان و... بیشتر از شغل های دیگر در معرض خطر کرونا هستند . صاحبان این مشاغل می توانند برای جلوگیری از انتقال و گسترش ویروس کرونا نکات ساده ای را رعایت کنند که در این بخش از نمناک شما را با این نکات ساده آشنا خواهیم کرد.
 

 

DDG...
ما را در سایت DDG دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dxesk dxesk بازدید : 102 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 11:47